charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
almadıklarım -rep verdi off off ne kadar üzüldüm
Öyledirler, kusura bakmıcan artık hem üzülmeyede gerek yok her r10 tüketicisinin başına geliyor sen ilk değilsin.