Bu
kadar'da olmaz.
Sanki kendiniz bulmuş gibi yazıyorsunuz ya ,aynısını geçirip bir de konu açıyorsunuz. Sizi sadece Tebrik ederim yürekten , tebrik.
FRMKANKA simini bilmiyorum ancak senden özürdilerim konuyu cafede actıgım için tam bir acıklama yapamadım özürdilerim senın anlatımından yararlandım yarısenden yarı serseriden ikisini birleştirince ne kadar kolay alındıgını gösterdım ben ne rrep için actım nede bakın ben buldum dedim tek hatam sizden ve serserinin bilgilerinden yararlanarak bu adsense onayının ne kadar kolay oldugunu anlatmamam
[QUOTE=S e r s e r i;1060279085]Yarı senden yarı benden

Aynı şeylerin hepsi aşağıdaki konuda söylendi zaten
serseri lkardesım frmkanka arkadaşa dediğim gibi sendende özürdilerim kusura bakmayın ben buldum demiyorum senin bilgilerinden frmkanka bilgilerinden yararlanarak 1,5 saate onay aldım.sadece sizin bilgilerinizin ne kadar değerli oldugunu ve onay almanın ne kadar kolay oldugunu anlatmak istedim
tekrar özürdiliyorum sizden
---------------
arkadaşlar yöntem bana ait değildir ben sadece yöntemi kullandım blog yazımdada bildirdim bunu .Frmkanka nın yöntemi serserinin yöntemi birleşince sadece 1,5 saate onay aldım bana değil frmkanka ve serseri arkadaşa teşekkür edin