dolandırıcının önde gidenidir
benim yıllar önce yazdığım mesajlara bakarsanız ve bu bölüm altında dt datateknoloji vs gibi başlıklara bakarsanız bunu net bir şekilde görebilirsiniz

yönetim bu konuda neden tepkisiz kalıyor bunu anlayabilmiş değilim.