Bu
kadar'da olmaz.
Sanki kendiniz bulmuş gibi yazıyorsunuz ya ,aynısını geçirip bir de konu açıyorsunuz. Sizi sadece Tebrik ederim yürekten , tebrik.
Yarı senden yarı benden

Aynı şeylerin hepsi aşağıdaki konuda söylendi zaten
https://www.r10.net/google-adsense/54...ste-boyle.html