Frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar'da olmaz.
Sanki kendiniz bulmuş gibi yazıyorsunuz ya ,aynısını geçirip bir de konu açıyorsunuz. Sizi sadece Tebrik ederim yürekten , tebrik.
Yarı senden yarı benden Aynı şeylerin hepsi aşağıdaki konuda söylendi zaten

https://www.r10.net/google-adsense/54...ste-boyle.html