Bu
kadar'da olmaz.
Sanki kendiniz bulmuş gibi yazıyorsunuz ya , başka bir şey yazmak istemiyorum sadece .. Tebrik ederim yürekten.
Bende Diyorum Aynı Konuyu Nerde Gördüm.Siz Açmıştınız Hocam Arkadaş Sizin Dediklerinizi Tekrarlamış.Artı Bu Kadar Adsense Hesabı Alıp Ne Yapacaksınki?