Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kodların yedeğini alıp yukardaki kodları yapıştırırmısın.
Hocam bende bu şekilde yapmıştım fakat üstteki menü linklerinin hemen altında büyükçe şu çıkıyor;

border= "0" ?>"