merhaba arkadaşlar uzun zamandır bu sorunu yaşıyoruz.Artık onay alma cok kolay elimizi ne kadar cabuk tutarsak iyi olur.Cünkü google yakın zamanda bu işe dur dıyecektir.

adsense onayım sadece 1,5 saatte gerçekleşti

anlatıyım nasıl oldu

öncelikle sıfırdan bir mail adresı alınız

daha sonra o mail adresı ile google hesabı oluşturunuz

daha sonra bu google hesabı altında bloggere başvurup bir blog acınız

daha sonra google arama motoru oluşturup blogunuza ekleyınız

eğer varsa ise adsense hesabınız bloga reklam koyun yoksa bir arkadaşınızdan rica edin 1 günlük reklam koyacaksınız saten

actıgını bloga bir veri girişi yapınız

havadan sudan bir acıklama yapınız..

veri girişinde alım satım ile ilgili bir acıklamada giriniz

mesela ;

araba satıyorum
modeli 1962
fiyatı 12,000 $
iletişim için bana ullaşım
mail : mailadresı@mail.com

---------------------
ben böyle yaptım daha sonra başvurun göreceksınız nasıl onay alıyorsunuz

ADSENSE ONAY ALDIGIM ÖRNEK BLOGSPOT SİTEM

almış oldgum 4. adsense hesabım


AÇIKLAMA


FRMKANKA simini bilmiyorum ancak senden özürdilerim konuyu cafede actıgım için tam bir acıklama yapamadım özürdilerim senın anlatımından yararlandım yarısenden yarı serseriden ikisini birleştirince ne kadar kolay alındıgını gösterdım ben ne rrep için actım nede bakın ben buldum dedim tek hatam sizden ve serserinin bilgilerinden yararlanarak bu adsense onayının ne kadar kolay oldugunu anlatmamam

[QUOTE=S e r s e r i;1060279085]Yarı senden yarı benden Aynı şeylerin hepsi aşağıdaki konuda söylendi zaten


serseri lkardesım frmkanka arkadaşa dediğim gibi sendende özürdilerim kusura bakmayın ben buldum demiyorum senin bilgilerinden frmkanka bilgilerinden yararlanarak 1,5 saate onay aldım.sadece sizin bilgilerinizin ne kadar değerli oldugunu ve onay almanın ne kadar kolay oldugunu anlatmak istedim


tekrar özürdiliyorum sizden



---------------

arkadaşlar yöntem bana ait değildir ben sadece yöntemi kullandım blog yazımdada bildirdim bunu .Frmkanka nın yöntemi serserinin yöntemi birleşince sadece 1,5 saate onay aldım bana değil frmkanka ve serseri arkadaşa teşekkür edin