Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dışardaki havadan haberiniz yok dimi? Az önce poğaça almaya çıktım. Saat 06:00'da. Kıçım dondu resmen. Demin haberlerde Ankara'yı izledim. Kar tutmuş. Arabalar birbirine girmiş. Yollarda kazalar olmuş. Bolu dağını gösterdi. Cumartesi'den itibaren İstanbul dahada soğuyacak dediler. Cumartesi sulu kar gelecekmiş. Ondan sonrada normal kara çevirip tutacakmış. Hava soğukluğu düşecekmiş. Eskiden binalar keser soğuk olmazdı. Bu sene işlemiyor. Sıcak kanlı bi hayvan olmama rağmen iliklerine kadar donduğum oluyor. Hava durumunu izleyip ona göre çıkınız. Belki 1-2 gün rötar yapabilirsiniz ama sağlıklı şekilde seyahat etmek bence en önemlisi. İstanbula 2 damla yağmur düşsün trafik felç olur. Az biraz kar yağınca daha kötü olur. 1 parmak tutarsa zaten istanbul iptal olur. Söylenilen yerlerin hepsi baharda veya yazın gezilecek yerler. Donarsınız, evinizede dönemezsiniz. Yolda mahsur kalırsınız. Daha fazla donarsınız.