yorum icin tesekkürler..biri de cıkıp bu google durup dururken neden iyi giden tıklarımı 0.01 e düsürdügünü acıklayabilirse..bu metodu uygulamak bile gelmiyo icimde düsünün..0.01 nerdyse tüm tıklar