Arkadaşlar sorun 1 aydır devam ediyor gerçekten çıldırmak üzereyim. Ads'i bırakmayı düşünüyorum ciddi ciddi. 319 tık'a 2.11$ verdi tahamülüm kalmadı artık. Yapabileceğim birşey varmı acaba siteye baktığımda hizmet reklamı hiç çıkmıyor kurallar çerçevesinde 0.1 altına düşmemesi lazım ne yapabilirim