googlede asla ilk sayfaya cıkamayacagım bir kelıme var sıtemın domaın ıcınde gecen.

1 senedır fıltrede site. aramalarda cıkmıyor. domaını gecen gun uzatsammı yoksa bıraksammı dıye arada kaldım.sonucta 200 ozgun yazım vardı sıtede.

Biraz uğraşayım dedim ve domaını uzattım, 2 ay hergun 1 ozgun ıcerık kastım. yine google sevmedi. bikaç defada yenıden degerlendırme gonderdim. işleme aldık dıye mesaj geldı ama ne fayda...

bir baktım hitlerim 500 lere kadar çıkıyor. filtreden cıktımmı derken bing benı ilk 5 e cıkartmış. tüm hitlerim 1 kelımeden gelıyor ve 500 tekıl. adsense rreklamlarım duruyor ve bundan dolayıda yıne kazanmaya başladım.


hitler bing den gelirler googleden bingsiz olmuyor