Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler. Çok uğraştım, uğraştığım kadar da kolaymış

Grubu düzenle>Üye isimlerinin gösterilmesi;
ilk kutuya: <img src="
resim adresi" border="0"
İkinci kutuya ise : >
Yalnız bu şekilde yapıyorsanız o gruptaki herkesin nicki eklediğiniz resim oluyor. Onun için o grupta sadece 1 kişi olmalı.