Şifremi Unuttum Dedim mail adresimi yazdım hiçbir accounta karşılık gelmiyor dedi galiba oyle olmuş cunku ben almadım preyi r10 üzerinden birinden aldım ıd'de unuttum şimdi pmleride sildik salak gibi