ayıp oluyo hocam bizde botnetciyiz ama durduk yere kimseye saldırmayız
biz sadece kötülere saldırıyoruz
Ben bunu para karşılığı başkasının sitesine saldıran yada googledaki sırasından düşürmek için saldıran botnetçiler için söylüyorum ve söylediğimin arkasındayım, sen bunları yapmıyosan üstüne alınmana gerek yok. Ben 1 yıldır saldırı alıyorum ve yapanı bulamadım, şayet bulsam yemin billah ediyorum gidip kafasına sıkıcam isterse ömür boyu hapis versinler.