Merhaba arkadaşlar , sizlere bir sorum olacak...

satış tablomda alış_fiyatı ve satış_fiyatı isimli tablolarım var ve bunlara veri girili.

sipariş tablomda ise tarih , tarih tamamlanmış siparişler var siparişin id'inden satış tablosuna erişebiliyorum.

yapmak istediğim

bugunki kazancı hesaplamak yani satıştan-alış çıkarılıp ekrana gelmesi lazım...

(bir güne ait 20 tane sipariş olabilir , bunları toplaması gerekli )

nasıl yapacağımı çözemedim br türlü

biraz örnek verebilirseniz sevinirim

bunu aylık ve haftalık kazanç olarakda yapmak istiyorum.