Merhaba arkadaşlar , sizlere bir sorum olacak...
satış tablomda alış_fiyatı ve satış_fiyatı isimli tablolarım var ve bunlara veri girili.
sipariş tablomda ise tarih , tarih tamamlanmış siparişler var siparişin id'inden satış tablosuna erişebiliyorum.
yapmak istediğim
bugunki kazancı hesaplamak yani satıştan-alış çıkarılıp ekrana gelmesi lazım...
(bir güne ait 20 tane sipariş olabilir , bunları toplaması gerekli )
nasıl yapacağımı çözemedim br türlü
biraz örnek verebilirseniz sevinirim
bunu aylık ve haftalık kazanç olarakda yapmak istiyorum.