dzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu artık açmak zorunda kaldım, bugün ile 3 oluyor reselim kapalı. Adam geliyor açıyor akşam çıkarken suspend atıyo, attığı pm'de de diyorki siten saldırı alıyo yarın bakarız çaresine.

Ulaş ulaşabilirsen, yedeğimi istiyorum başka bişey değil. Alırken kapanma durumunda para iade diyordun, bana yedeğimi ver yeter.

https://www.r10.net/reseller-hosting/...post1060226326

Konusu bu. Mesaj atıyorum forumdan cevap yok. Arıyorum 2 farklı numaradan açmıyor. Ne msnye geliyor ne ulaşıyor.

Yapamayacaksan boşa uğraşma arkadaş
Allah Sabır Versin...