hitlad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve hergün botnetcilerin anneleri bir güzel anılır. Genelde botnetçilerin annelerinin kulakları pek bi çınlar. Botnetçi dünyaya doğarak gelmemiştir resmen tuvalet esnasında fazla ıkınmaktan tuvalet deliğine düşerek çıkmışlardır. Allah hepsinin binbir türlü belasını versin , iki yakaları bir araya gelmesin , hiçbir nimetten yararlanamasın, bütün belalar onların üstünde olsun. İnş. yolda yürürken araba çarpıp geberirler.
ayıp oluyo hocam bizde botnetciyiz ama durduk yere kimseye saldırmayız

biz sadece kötülere saldırıyoruz