Merhaba
-Öncelikle sitenizin ismi çok itici geldi bana..
-Siteniz bütün tarayıcılarda çok kötü görünüyor..
-Yaptığınız iş seo mu, hit sağlamak mı, link satmak mı anlayamadım..
-Referans dediğiniz kelimelerde -Google Kontur harici- zor olan bişey göremedim

Ki ekip olarak çalıştığınızı söylüyorsunuz..
-Son olarak tanıtımınızı burada değil de başka forumlarda yapmanızı tavsiye ederim çünkü çok müşteri toplarsınız..Buradan size ekmek çıkacağını sanmam

"Saygılarımızla
Googlekontur.Com Yönetimi"