Googlekontur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
( Olumlu - Olumsuz Yorumlarınızı Beklerim )
Olumsuz yorumlarımızı da beklediğin için yazıyorum bunu sadece. yoksa tanıtımınızı baltalamak gibi bir niyetim yok.

malesef web sayfanızın tasarımı bana belirttiğiniz işleri yapabileceğiniz konusunda güven vermedi.
Aklımdan ilk geçen şey şu oldu : Muhtemelen, parayı alınca benzeri hizmetleri veren yabancı firmalara daha düşük fiyata yaptırıyor. Veya digitalpoint'ten yaptırıyor vs. diye düşündüm.

Eğer belirttiğiniz hizmetleri verebiliyorsanız, acilen tasarımınızı değiştirmenizi ve profesyonel birine yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Acemi işi gibi duruyor.. Bir dost tavsiyesi olarak alırsınız umarım..