merhaba,
üye olarak girmediğiniz için sorunu görmemişsiniz...
üye olsaydınız hatayı daha net görebilirdiniz belki..
sorunu nasıl çözücem bilmiyorum..
ftp den silip bir daha kursam olur mu..