seo güzel birşey de sıkıyor beni resmen.
hoş seo yu öğrendiğimden beri(yaklaşık iki sene) query stringlerden vazgeçtim.
bana katkısı bu. yoksa google da linkler vs hiç hoşuma gitmiyor google için kasmak. asıl amacım kullanıcı direk girmeli siteye. nasıl r10.net e girek giriyorsak o gibi