Hım ben hayatımdaki ilk seo yu
www.sinavlartr.com da yaptım.
1 senedir hiç güncellemedim siteyi.
şuan sbs deneme sınavlarında ilk sırada günde ortalama 2k hit alıyor. çoğu direk geliyor %40 arama motorlarından falan.
O zamanlar çocuktuk mesela linklere bakarsanız anlarsınız ilk deneyim olduğunu. mayısa doğru belki ikinci revizyona girecek seo işine tekrar bakacağım. o zamanlar h1 tagları, url deki işlemler vs tam bilmiyordum sadece konu başlığını url ye çevirip sitemap ile google a göstermek oldu yaptığım.
Benim için çok iyiydi bu.
ASP.NET le yaptım siteyi. .net 2.0 ile o zaman tam seo ve url-rewrite işlerini tam bilmiyordum açıkçası. sitede performans sorunu var url yönlendirirken. cache ile hallettim ama yinede kasıyor bazen. sınav zamanları günlük 4 - 5k ya kadar çıkıyordu bazen o zaman hissediliyordu.
şimdi yeni çekirdek hazırladım ama veritabanını bağlamak kaldı onuda salladık baya ileri. şuan minimal performans sorunu var yeni çekirdekte.
Ancak site anlaşılır, sade ve güzel olmuş. Dediğiniz gibi sbs deneme sınavları güzel bir kelime, 2K hit ortalaması da çok güzel. Ancak ilerleyen günlerde dediğiniz gibi biraz daha üstüne düşseniz güzel işler olur gibi geldi bana. Evet, başka arkadaşlar yok mu?