Polemik çıksın istemiyorum fakat alexa koymazsan nasıl sayabilir?.Kahin mi alexa?. R10.net'in de başka birşeyi vardır orasını bilemem.Ben sitelerimi hiç eklemedim hitleri 10.000 kadar alexa kodu için baktığımda none boş hiçbir şey yok.Bunada siteler bozuk dersin sen.
Alexa toolbar var, internet explorerın içine gömülü gelen şeyler var vs vs

kahinlikle ilgisi yok