Hım ben hayatımdaki ilk seo yu
www.sinavlartr.com da yaptım.
1 senedir hiç güncellemedim siteyi.
şuan sbs deneme sınavlarında ilk sırada günde ortalama 2k hit alıyor. çoğu direk geliyor %40 arama motorlarından falan.
O zamanlar çocuktuk mesela linklere bakarsanız anlarsınız ilk deneyim olduğunu. mayısa doğru belki ikinci revizyona girecek seo işine tekrar bakacağım. o zamanlar h1 tagları, url deki işlemler vs tam bilmiyordum sadece konu başlığını url ye çevirip sitemap ile google a göstermek oldu yaptığım.
Benim için çok iyiydi bu.
ASP.NET le yaptım siteyi. .net 2.0 ile o zaman tam seo ve url-rewrite işlerini tam bilmiyordum açıkçası. sitede performans sorunu var url yönlendirirken. cache ile hallettim ama yinede kasıyor bazen. sınav zamanları günlük 4 - 5k ya kadar çıkıyordu bazen o zaman hissediliyordu.
şimdi yeni çekirdek hazırladım ama veritabanını bağlamak kaldı onuda salladık baya ileri. şuan minimal performans sorunu var yeni çekirdekte.