hepsiburada'dan 2 laptop aldım ve onlarca farklı ürün.
sorun yaşamazsın orası ayrı da yalnız ben son 3 siparişimi iptal ettirdim malesef
o kadar beğenmeme rağmen son aylarda biraz " cıvıklık " görüyorum.
son 3 siparişimin hiç biri tamamlanamadı. hele 1 tanesi yılbaşı hediyeleri idi. 9 gün beklettiler, son gün" tedarik edemiyoruz " dediler..
çok bozuldum açıkçası..o yüzden uzun bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum ordan.