Alıntı
bir arkadaşımız çıksa güzel bir yazı hazırlasa hepimizin şikayietini dile getirse google'a mail atılsa iyi olmazmı
gerçekten bunu yapabilecek bir arkadaş çıksa ne güzel olur.