Konu
Database Sorun ( 4.0.1 E Yukselttıkten Sonra )
18-01-2010, 14:10:50
#4
Mf.Rub
berkq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kardes Bu Siteye Uye Olunmuyor Ya Ne Kadar Nick Denediysem Kullanılıyor Yazıyor Yardım Etsen Bir .
ç-ş- ı i gibi karakterler kullanma
aliveli yap nicki.