videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkcası gelmesi türk futbolu adına iyi olabilirdi.Fakat son dönemlerde çıkan araştırmalara göre brezilya kulupleri ve taraftarları fenerbahçeyi düşman takım olarak nıtelendirmeye başlamışlar sebebleri ise bu takımın her brezilyalı futbolcuyu alıp sonradan iyice kullanıp tekrar brezilyaya göndermesiymiş. Acıkcası ben bu araştırmayı okudugumda tepkılerınde haklı veya haksız olduklarını anlıyamadım.
kimsenin vermiyeceği paraları veriyoruz kulüplerine daha ne istiyorlar tabikide kullanıcaz tonla para veriyoruz kullanamayacak hale geldiğindede göndermessek hata yapmış oluruz

Aykut Kocaman gittiyse brezilyaya eli boş dönmez bence