konuyla ilgili kendi düşüncemi belirttim. ama karşılık olarak kötü bişey yapmışız gibi - rep verdiler dalga gecer gibi birde mesaj olarakta yanlış mantık yazmışlar

konularla ilgili düşünce yazmak suçmu sizce? rep onemli degil ama illa silver veya gold üyemi olmak lazım bu rep verenleri görmek için

neyse. ne demişler (Ne Ekersin Onuda Biçersin demişler) herşeyin hayırlısı
onu veren ayıp etmiş, fikir için teşekkürler.