kardeş ben dersine çalış derim bende senin yasındayım bak bu internet üyüzünden ve fenbilimleri sayısal alanına ayak uyduramadığım için lise 2. sınıfın 1. dönemimnde terk ettim lisemi..
benimde vardı aklımda sitler açma para kazanma internetten, ama hala bir seyler yapmış değilim.
lise hayatımı bitridim inş. açıköğretime kayıt oluyorum subatta oradan devam edecem.
sanrım lise 4 siniz okusaydım bende son sınıftaydım..
dersine üniversiteye hazırlan derim.
çok teşekkürler evet lise 4 deyim açıkdan okuorum sınıfı geçdim sayılır garantiledim üniversiteye hazırlanıorum bu arada
Merhaba giresunlu (hemşehrim) hiç panik yapma. Bu aralar daha doğrusu 2 aydır google de dalgalanma var. kimileri ani hit düşüşü yaşıyor. kimilerin indexleri yarı yarıya azalıyor. normal yani. sen aynen devam et. siteni güncel tut bir süre düzelir.
evet doğru galiba benim de hitlerim düşdü ve indexlerim 50k dan 25 k ya düşdü umarım düzelir bu sorun hepinize çok teşekkürler