kardeş ben dersine çalış derim bende senin yasındayım bak bu internet üyüzünden ve fenbilimleri sayısal alanına ayak uyduramadığım için lise 2. sınıfın 1. dönemimnde terk ettim lisemi..
benimde vardı aklımda sitler açma para kazanma internetten, ama hala bir seyler yapmış değilim.
lise hayatımı bitridim inş. açıköğretime kayıt oluyorum subatta oradan devam edecem.
sanrım lise 4 siniz okusaydım bende son sınıftaydım..
dersine üniversiteye hazırlan derim.