Eğer şu lafı duymak istiyorsa saldırganlar söyleyeyim.
Tebrik ederim. Evet sunucularımızı kapatabildiniz. Türkiye şartlarında gösterdiğiniz gibi saldırı karşısında hiç birşey yapamıyoruz.
Siz gerçekten çok mükemmelsiniz. Bize bunu gösterdiniz. İspat ettiniz. Türkiye'de saldırıya karşı ne kadar korumasız bir altyapı ile hizmet verildiğini gösterdiniz.
Teşekkür ederiz. Ama gerçekten bizimki tamam da bu kadar müşterinin günahını almanızın anlamı yok.
Ben isyan etmem. Ama herkes benim kadar sabırlı değil. Aldığınız beddua yediğiniz küfürün haddi hesabı yok inanın.
Bizim sitelerimiz neyse de müşterilerin sitelerini kapatmanız gereksiz.
İspat etmek istediğinizi zaten ettiniz şirket sitemiz kapalı zaten.
Öncelikle geçmiş olsun.
Veri merkeziyle görüşüp makinanın fişini belli bir süre çektirmeniz yararınıza olabilir. Zamanında başıma geldi ordan biliyorum.