Konu
Yerleşimim nasıl olmuş?
17-01-2010, 17:07:40
#13
Akif95
tvsinema adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazı içindeki bağlantı reklamını mı diyorsunuz?
evet
yazının en altında ve en üstünde olmalı bence