arkadaş ne insanlar var ya ben kendime yaptığım header kısımlarını adam hiçbirşey söylemeden kendi yapmış gibi alıyor sitesine koyuyor.

Yaptığım header,butonları ları habersiz alanları şikayet edeceğim,devam edin...