hocam bende alabilirmiyim ??
gözünüzü seveyim, bende alayım deyipte bana site adresinizi pm atmamazlık yapmayın. kocaman yazdık ilk mesaja,
eğer lisans istiyorsanız botu kullanacağınız site adresini bana pm atmanız gerekiyor diye.
Bota thumb resim çekme özelliği eklemeniz mümkün mü?
bu durum sanırım temadan temaya değişen bir özellik. sizin temaya thumb eklesek başka temada çalışmayabilir. bu nedenle mümkün görünmüyor.