Google yetkililerine ulaşma faks çekme mail yollama gibi imkan yokmu arkadaşlar ? son zamanlarda indexlenme sorunu yaşayan çok kişi gördüm. bir arkadaşımız çıksa güzel bir yazı hazırlasa hepimizin şikayietini dile getirse google'a mail atılsa iyi olmazmı ?