Konu
DLE Botu yapıyorum İstek Site!
17-01-2010, 00:15:25
#12
aksakal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
msnye ekledim hocam.bot için görüşelim.
hayırlı satışlar.