Yay güzel kardeşim herkes özgür düşüncesini söylemeye hakkı var ama ben biraz daha yorumları tavsiye şeklinde olacagını düşündüm bu durumla da karşılaşında haliyle biraz kırgınlık oldu.Ben "oo güzel logo calısmalarının devamını bekliyoruz " gibi yorumlar beklemedim.Ama nasıl birşey beklerdim "Birazdaha gayret et cok daha iyi olacak",bunu isterdim olmadı.Uzatmanın gereği yok Herkese gösterdiği ilgi için teşekkür ederim.
yorumuma gereksiz yorum yazdığın için sildim mesajları dostum
yani değmez yorum yazmaya, nasıl olmuşsa olmuş o repi verirken yazdığın "gereksiz yorum" itibari ile beni - bizi ilgilendirmez nasıl olduğu