Sen görmek istediğini okuyorsun sanırım. Kac kere teşekkür ettiğimi bi gör sonra yorum yap ! Polemik yaratma yanlısı olma.Tamam Logo işe yaramıyor dedik yorum yapan herkese teşekkür ederim dedim,konuyu uzatmaya gerek yok sanırım dedim.