selam arkadaslar. webloader v8 kullanıyorum. bazen görüntüsü acayip şekilde bozuluyor. renk sistemini değiştirdiğim zman veya arada bir resimdeki gibi görüntü oluyor sitenin her yerinde. yazıların hepsi sola dayanıyor. site beyazlaşıyor. sağ taraf boş kalıyor vs. Sorun nedir acaba?