Teoman DEMİRTAŞ Arkadaşıma açıklamalarından dolayı çok teşekkür ederim.
kickboksturk "Yorum istedim Ancak ağır ithamlar içeren değil"
Neyse konu cok uzadı gitti. Ben iyi veya kötü yorum yapan herkese teşekkür ederim.
Kolay gelsin
Ağır itham derken ? Ağır ithamda bulunan olmadı ki. Sana "******** adi herif logon çok berbat olmuş !" diyen mi oldu ? Yorumladık çalışmanı. Yorum istemiyorsan açma kardeşim konu. Yağlamamızı mı istiyorsun seni. Güzel diyenlere teşekkür etmiş eleştirenlere de ağır itham demişsin.