İnfo için de kötü kaka diyorlardı ben gayet memnunum kendisinden. org domain aldım ilk defa index ve hitinden memnunum. Net de var, o da güzel. Hit konuları girdikten sonra fark yapmaz kanaatindeyim şu an itibariyle ama yarın bir domain alacak olsam gen.tr alırdım.