İş içinde uykumu feda etmezdim. Belki geç öğrendim ama öğrendim. 1 ay önce öğrendim. Çünkü iş, hiç bir zaman bitmez. Her zaman yapacak birşeyler çıkar ve hep birşeyler eksiktir. Olan sadece uykuya olur.
Proje üzerinde çalışıyorum. Yatarken bile acaba öyle mi yapsam böyle mi diyorum. İşler toplansa, yoluna girse ahdım var, her gece 12de yatacağım her sabah 9da uyanacağım. İşler yoluna girmiyor
İş için uykumu evet feda ediyorum, dün ilk kez sadece gezme ve açılma için sokağa çıktım. Uzun bir aradan sonra eve giresim gelmedi.Bizim kedi gibi havayı kokladım sokakta, yürüyebiliyorum Allahım sana şükürler olsun dedim resmen