Konu
Logo hakkında yorum
16-01-2010, 02:03:24
#22
Leonn
Teoman DEMİRTAŞ
Arkadaşıma açıklamalarından dolayı çok teşekkür ederim.
kickboksturk
"Yorum istedim Ancak ağır ithamlar içeren değil"
Neyse konu cok uzadı gitti. Ben iyi veya kötü yorum yapan herkese teşekkür ederim.
Kolay gelsin