Teoman DEMİRTAŞ Arkadaşıma açıklamalarından dolayı çok teşekkür ederim.

kickboksturk "Yorum istedim Ancak ağır ithamlar içeren değil"

Neyse konu cok uzadı gitti. Ben iyi veya kötü yorum yapan herkese teşekkür ederim.
Kolay gelsin