Dostum legal yollardan gelen ziyaretçi çekmek neden sakıncalı olsun demişsin ama yukarda yazdığım
Sitemize başka siteden popupla ziyaretçi sağlamak yasak denmekde
PTC trafik siteleri yasak denmekde
Splas vs yasak denmekde
Email vs yönledirme yasak denmekde
İmleme sitelerinden yüksek trafik yasak
ve buna benzer bir çok konuyu forumda araştırdığında göreceksinki yukardaki maddelerde sıraladığım ziyaretçi çekme şekillerinin hepsine yasak denilmiştir hemde bir iki kişi tarafından değil forum çoğunluğunda çok tecrübeli olduklarını söyleyen bir çok kişi tarafından işte sorunda burada
Forumun geneli yaşadıklerı tecrübe yada duyduklarından bu maddelerin hepsinde adsense sizi banlar demekdedir.Araştırırsan sende göreceksin bunu hemde sayfalarca tartışılmış hep bu konu
Zaten bu konuyu açma nedenimde bu durumlara yasak banlanırsınız diyen arkadaşların bunun dışındaki fikir ve önerilerini görmek.
Siz bazı şeyleri ezbere okur gibi okumuşsunuz bu forumda.
Dikkatli okumanızda fayda var.Ama hepsinden önemlisi adsense kurallarını okumanızda fayda var.Ben diyorum ki şehir efsaneleri üretiyolar siz hala da forum geneli böyle diyor diyorsunuz.
Kim diyor e-mail ile gelen ziyaretçi yasak diye.Dünyada milyonlarca e-mail okuyucusu var.Sadece ben bloglarımda e-mail subscription yapmış,feedburner kullanan 3k ziyaretçi var.(email yoluyla siteme yeni konu eklediğimde geliyorlar)
Google zaten bloglardaki e-mail ile üye olma olayını destekliyor(subscription)
Kim diyor sosyal imleme sitelerinden gelen yüksek trafik yasak.Stumbleuponın 9 milyon üyesi var..Yüzmilyonlarca gösterim yapılıyor her saat başı adsense kullanan sitelerde stumble'dan gelen ziyaretçilerle..Digg.com un üyelerinin veya üye olmayan ların ordan başka sitelere çıkış sayısı milyarlar olmuş keza reddit'in öyle.ama siz forumdaki tecrübeli adamlar sosyal imleme sitelerinden yüksek ziyaretçi yasak dediler diye inanmışsınız bir kere.Yok öyle birşey.
Bir tek ama bir tek kişi sosyal imleme sitelerinden az ya da çok ziyaretçi banlanma sebebidir ya da mail yoluyla gele ziyaretçi ban sebebidir diye ispat etsin bütün bloglarımı bedava devretcem.Google boşuna mı RSS ve e-mail subscription olayını sonuna kadar destekliyor.
Trafik sitelerini oraya yazmanız zaten abesle iştigal çünkü adamlar koca puntolarla yazmışlar yasak olduğunu.(Google)