Eğer tema xhtml+css gelirse 1 Şubat'tan sonra çalışabiliriz(Profesyonel anlamda).
Vize ve finallerin olduğu aylarda ayda 5 tema diğer aylar ayda 10 tema yaz aylarında ayda 15 tema çıkarabilirim. İngilizcem var.
İyi geceler...