syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tüm yazıyı koyu yazmak yasak ayrıca tükçemizi düzgün kullanırsanız daha iyi olur.
Kopyala-yapıştır. Başka ne olacaktı ki