Bende öyle biliyordum ama, yanlışmıymış...
%5 'i geçtiğinde sakıncalı olur diyorlar ama bence saçma. %20-25 tık alan sitemde hiçbir sorun yaşamadım. Sen tıklamaya teşvik etme, kural ihlali yapma diyor Google, reklam yerleşimini güzel yapma demiyor. Gelen hit organik, ve tıklamalar gerçek olduktan sonra hiçbir sorun çıkmaz.