cmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayfa TO' sunun yüksek olması sakıncalı değil mi? Genellikle tıklamalarda sayfa TO'su yüksek ise "aman dikkat edin" denir.
Yanlışmı biliyorum?
Bende öyle biliyordum ama, yanlışmıymış...