Konu
Adsense kullandığımız sitemize hit Çekmek...
15-01-2010, 23:29:50
#7
hacamat
cmy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sayfa TO' sunun yüksek olması sakıncalı değil mi? Genellikle tıklamalarda sayfa TO'su yüksek ise "aman dikkat edin" denir.
Yanlışmı biliyorum?
Bende öyle biliyordum ama, yanlışmıymış...