Turkcell evet pahalı hatta kazık ama diğer operatörlerin hala çekim gücleri tartışılır,
İzmirin göbeğinde oturuyorum evim caddeye bakıyor ama çekmiyor avea ,
turkcell'den geçiş yaptım ayda 300 dakika heryöne bedava bitince birde vodafone'ye geçmeyi düşünüyorum bakalım